jueves, 14 de marzo de 2013

INGELES BARNETEGIA

Egunon! Oriotik argazki hauek jartzen ditugu zuok ikusteko ze ondo gabiltzan. Eguraldia kaxkarra baina gu primeran! Elgetako ikasleekin ikasten, jolasten eta ondo pasatzen. Laister arte!

  Gaur, azken eguna izanik, azken argazkiak gehitu ditugu eta bakarrik geratzen zaigu ZORIONTZEA!!! benetan jarrera ezin hobea izan duzuelako eta baita hizkuntza aldetik saiakera handiak egin dituzuelako. Oso harro gaude zuekin eta hau ikusita, datorren ostiraleko irteera egun osokoa izango dela uste dugu. Asteburua deskantzatzeko erabili eta astelehenerarte!

12 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu dut. Ez nuen etxera itzuli nahi zeren eta janaria Gascakoa baino hobeagoa baita, ingelesa ikasten baituzu eta lagunekin zaude gainera. Nire maisu gogokoena Nick da eta anderenoa Naomi. ARE VERY FUN!!! Espero dut zuek ere ondo pasatzea.

    ResponderEliminar
  3. Nik ere oso ondo pasatu dut. Nik ez naiz jantonkian geratzen jateko orduan baina lehen bai eta askoz hobeagoa zen Oriokoa. Lagun berri asko egin ditut. Niretzat maisurik hoberena Maialen bezala Nick da. Jolas askoetara jolastu genuen eta oso dibertigarriak ziren. Klase gehiago dago baina joku gehiago ere bai.

    ResponderEliminar
  4. Zuekin adoz nago, oso ondo pasatu dugu, lekua apartekoa izan delako.
    Elgetako lagun berri asko egin ditut,hauek, nonbaiten berriro ikustea espero dut, baina zoritzarrez maisuak ez ditugu berriro ikusiko, horrek pena handia erakartzen dit, baina bizitza on bat izatea espero dut!!!

    Asteartean gaueko ekintzen artean beldurrezko txantxa bat egin ziguten, eta oso txarto pasatu genuen, maisuengandik beldur gehien eman ziguna, Naomi izan zen, Zombiz jantzita zihoalko.

    OSO ONDO PASATU GENUEN!!!!

    ResponderEliminar
  5. Nik ere oso ondo pasatu nuen nahaiz eta eztarriko minarekin egon , hotz haundia egiten zuelako .
    Esperiientzia ahastezina izango da , nik errepikatu bnahai nuke,
    baina Londresera joaten .
    Han Elgetako lagun berri asko egin ditugu Maialen, Lorea etb...
    Ingeles asko ikasi dugu eta ez zaigu inoiz aztuko

    ESPERIENTZIA ZORAGARRIA IZAN ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Nik ere adoz nago zuekin oso ondo pasatu dut Elgetakoekin eta maisuekin.
    Ingeles asko ikasi dugu eta lagun berriak egin ditugu.
    Nik Oriora berriz bueltatuko nintzen.

    ResponderEliminar
  7. Nik ere adoz nago zurekin lagun asko ezagutu ditut, Elgetako ikastolakoa. Maisu guztiak jatorrak ziren eta niretzat oberenak Nick eta Angie ziren. Denak ingeles asko ikasi dugu. Egun guztietan ekintza desberdinak egin genituen. Niri gehien gustatu zitzaidana asteartekoa izan zen, beldurrezkoa.

    ResponderEliminar
  8. Asko gustatu zait barnetegia, lagun asko ezagutu ditut eta irakasle
    berriak. Elgetakoak oso atzeginak ziren eta beraiekin jolas asko egin genituen. Maisuak ere oso atxeginak ziren batez ere Nick eta
    Angie. Autobusean malkoak jausteko nituen Elgetako lagun berriak berriro ikusiko ez nituela pentzatzean. Oso ondo pasatu dut eta guztatuko litzaidake berriro egitea, baina klase gabe.

    ResponderEliminar
  9. Orion oso ondo pasatu dut maisuekin eta egin dituda lagun berriekin. Txurrukara (kanpamentua) ailegatu nintzenean eta beste eskola bat zegoela ikusi nuenean, ez zitzaidan guztatu baina gero oso ondo egon ginen guztiok batera. Orion lau talde egin zuten eta nire Walnut zen baina besteak ere oso onak zire. Etxera etorri ginenean negar pixka bat egin nuen pena neukalako baina bueno, esperientzia oso ona izan da!!!!!

    ResponderEliminar
  10. Nik ere oso ondo pasatu nuen Elgetakoekin eta ingelesa ikasten. Elgetako nire lagun mina Iker Arieta izan zen guk Larri deitzen genion ez dakit zergaitik. Barnetegietako maisurik hoberena Nick zen eta andereñorik hoberena Angie, oso gustura egon nintzen bertan baina ostiralean Elgetako guztioi bere movilaren zenbakia ezkatu nien eta orain beraiekin hitz egin ahal dut. Nik berriro joango nintzen. Gainera gure taldea BEECH irabazi zuen bakarrik lortu genuen izarrak azken egunean eta ostegunean eta PINE, WALNUT eta OAK lehen egunetik izarrak zeuzkaten.

    ResponderEliminar
  11. Nik guztiok bezala ez dut aldatzen,bebai oso ondo pasatu dut beno astelehenean ez asko tripa komina neukalako baina.....Barnetegietako maisu hoberena jende asko bezala Nick eta Angie dira oso dibertigarriak zirela.Niri gehien gustatu zaidana presenatasioak eta gaueko sustoa izan ziren.

    OSO ONDO PASATU NUEN¡¡¡¡¡ :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik ere oso ondo pasatu dut eta niretzako egun oberena astelehena izan da.Niretzako ere maisu oberenak Nick eta Angie dira.Niri egin ditugun jokuetatik gehien gustatu zaidana beldurrezko historioa izan da eta berriro nahi nuke joan.

      OSO ONDO PASATU DUT !!!

      Eliminar