jueves, 14 de febrero de 2013

UNTXIA ETA DORDOKA SAN VALENTIN EGUNEAN


Egun batean untxi bat kaletik zihoan eta dordoka batekin aurkitu zen. Dordoka Ana deitzen zen eta neska bat zen eta Untxia Kasimiro. Kasimiro eta Ana lagunak ziren eta San Valentin egunean Kasimiro Anari inbitatu zion afaltzera eta Anak baietz esan zuen, 21:00etan geratzen gara Bilbog jatetxean. 21:00 etan Kasimiro jatetxean zegoen eta 22:00etan Ana ailegatu zen. Baina ia ez zegoen jenderik eta gainera Kasimiro oso haserre zegoen Ana berandu ailegatu zegalako. Bost minutura haserrea pasatu zitzaion eta afaldu zuten biok batera. Afaltzean biok bakarrik geratu ziren jatetxe osoan eta orduan Kasimirok  galdetu zion: 

- Nirekin ezkondu nahi duzu? 
- Bai- esan zuen oso pozik Anak.
 Afaldu eta Kasimirok esan zion hurrengo egunean ezkonduko zirela eta Ana ados zegoela esan zion. Ezkondu ziren, familiarekin ospatu eta oso ondo bizi ziren

1 comentario:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar