domingo, 23 de septiembre de 2012

GANDASEGI 100 URTE!!!!!





Atzo irailaren 22an gure Gandasegi eskolak 100 urte bete zituen eta hori ospatzeko hainbat eginkizun prestatu ziren.

Kantagintzan parte hartzen dugunok 10:30 etan entsaioa egiteko geratu ginen. 11:30 etan gurasoek eta hainbat partsonek prestatutako gauzak ikusteko, Kultur Etxean bildu ziren. Oso unkigarria izan zen, urtean zehar eskola eraiki zutenetik gaur egungo momenturik nabarmenak aipatu zirelako, eta amaieran gure eskolako kanta andereño eta maisu batzuekin batera oso pozik abestu genuen.
Gure gelako bi pertsonek Garazi eta Anderrek Torrezabalen bertso batzuk irakurri zituzten eta primeran egin zuten.
Eginkizun hau hain polita izateko entsaio asko egin genituen astean zehar.




8 comentarios:

  1. Nik joatea nahi nuen baina ez neukan sarrera.
    baina ez dizue eman lotsa hor egotea? Niri beti ematen dit lotsa

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Nik ez nintzen joan, Bilbora joan nintzelako, baina uste dut oso ondo pasatu dutela joan zirenak.Oso politak dira argazkiak niretzat.

    ResponderEliminar
  4. nik ez nintzen joan nire aitak ezin zidatetelako eroa baina argazkiak ikusita oso dibertigarria izan zela diruditzen du

    ResponderEliminar
  5. Irakurri nuenean oso urduri negoen baina, gero oso ondo egin nuen.

    ResponderEliminar
  6. Nik ez nintzen joan baina oso ondo pastu da joan den jendea. OSO DIBERTIGARRIA IZAN BEHAR ZEN!!!

    ResponderEliminar
  7. Nik ezin nuen joan,Bilbora joan behar nintzen nire aita eta amarekin.Baina argazkiak ikusi eta gero polita izan behar zela torrezabalen egotea. Seguru nago oso ondo pasatu duzuela.

    ResponderEliminar
  8. Nik ezin nuen joan mendeaurrenera partidua eduki nuelako. Baina argazkiekin asko gustatu zait.

    ResponderEliminar